woensdag 18 april 2012

Scrapopdracht voor een vriendin

Hoi,
Dit x een scrapopdracht voor mijn vriendin,want die wilde iets moois van haar overleden katten die haar dierbaar waren!
Dus natuurlijk vond ik dat een eer om iets leuks voor haar te maken,dus ging aan de slag...met andere ideeen,op iets groter formaat waar ik normaal op werk dan 30x30,dus nu 40x40!
Had al verschillende "spulletjes" gekocht,maar ook wat gekregen,en ideeen om met glam  glitter paint en soort van(naam ben ik kwijt)riet/raffia,waar ze stoelzittingen vroeger mee vlochten?..chipboard"dingen",..weer eens iets anders te doen...luktniet altijd hoe je het in je hoofd hebt,dus vele momentjes van grrr..gehad..maar uiteindelijk is dit het resultaat..hoop dat het goed te zien is,ook de hoogteverschillen!
En hoop dat het een geslaagde opdracht is geworden voor me vriendin!
 

4 opmerkingen:

  1. ik weet zeker dat je vriendin heel blij zal zijn met dit mooie cadeau!
    hij is dan ook prachtig geworden! de achtergrond ziet er geweldig uit(canvas?) en de stukjes gescheurd en geverfd karton zijn heel leuk. samen met alle kleine mooie details is dit een geweldig project geworden!
    ps....ik heb mijn blog met blogger gemaakt. hier kan je alles zelf indelen, de achtergrond, je pagina, extra dingen toevoegen, indelen in kolommen, de grootte, etc,etc. mijn pagina heb ik gemaakt met 1 breed kolom in het midden en 2 kleine aan de zijkant. hierdoor kan je als je een nieuwe post zet, je foto's ook wat groter maken.
    als je dashboard aanklikt, dan krijg je een overzicht van je blog. bij ontwerpen kun je gadgets toevoegen zoals een vriendenlijst, andere blogs die je volgt, etc.
    hoop dat het lukt..
    groetjes Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps....wil je de woordverificatie uitzetten? meer mensen hebben dit aanstaan en het kost een eeuwigheid om na een bericht ook nog eens dit in te moeten vullen!Thanks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ik weer.....(hihi) ik heb nog even gekeken en links bij sjabloonontwerpen kan je je hele pagina indeling veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thankssss Ing,ja ik denk dat ze het ook wel leuk vind..en de achterkant is inderdaad op canvas,had het eerst met Gesso geverft zeg maar en dikke spetters zeg maar erop gemaakt,met de glitter glam paint,toch weer ander effect.
    Zal; daar dan eens goed voor moeten gaan zitten en ff de tijd ervoor nemen,denk dat ik dat wel nodig heb om via "blogger te maken...en..evt bij sjabloonontwerpen!

    Maar uhhh Ing,heb net me rot al gezocht waar ik dat woord vertificatie kan uitzetten,kan dat niet vinden hoor,dus...kom maar weer ff..hihi:)!...ooo wacht..oppeens vat ik hem..na reactie...dus ook bij bericht plaatsen..die irritante letters die je eerst moet ontcjferen om je bericht en reactie te plaatsen haha!Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen